FAQ

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Wij hebben de meest voorkomende vragen op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of bel ons op tel: 020 – 580 54 00.

Training & Conferenties

Op onze website vindt u een beknopte beschrijving van de trainingen en de doelgroep. Als u meer informatie over de inhoud van de training wilt, kunt u een brochure aanvragen of deze downloaden vanaf deze website. Mocht u na het lezen van de brochure nog vragen hebben, neemt u dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs (tel: 020 – 580 54 00).

Onze conferenties vinden plaats op centraal gelegen conferentiestandplaatsen en hotels. Onze trainingen vinden voornamelijk plaats in en rondom Amsterdam. Op de pagina van de training of conferentie vindt u meer informatie over de precieze locatie.
Als u zich met meerdere personen voor een training wilt inschrijven, raden wij u aan eerst contact op te nemen met een van onze opleidingsadviseurs (tel: 020 – 580 54 00). Outvie biedt u namelijk naast onze ingeplande trainingen ook de mogelijkheid een training InCompany te boeken. Een InCompany training is al mogelijk vanaf een klein aantal deelnemers. Het kan u tevens een aanzienlijke kostenbesparing opleveren.

Alle trainers/ sprekers hebben uitgebreide praktijkervaring binnen hun vakgebied en in het verzorgen van hoog gekwalificeerde trainingen. Bij elke training kunt u de sprekers terugvinden en de informatie over hun functie lezen.

Outvie geeft opleidingspunten uit voor: het Actuarieel Genootschap, NBA, NOREA, SKO en de VSO/PO-punten voor advocaten.

Registratie

U kunt u via drie manieren inschrijven voor onze trainingen of conferenties.

 

Via de training of conferentiepagina op onze website:
www.outvie.nl

 

Via e-mail:
aanmelding@outvie.nl

 

Per telefoon:
020- 580 54 00

Wij bevestigen uw inschrijving per mail binnen 5 werkdagen en sturen u tevens een factuur. Mocht u de bevestiging echter niet binnen 14 dagen hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze Customer Service via tel: 020 – 580 54 00.
Als u niet kunt deelnemen aan de training op de geboekte datum, dan kunt u een collega in uw plaats sturen of geheel kosteloos veranderen van trainingsdatum. Wij bieden graag de flexibiliteit om te veranderen van data bij onverwachte omstandigheden. Laat dit wel voor de start van de bijeenkomst aan ons weten, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Algemeen & Privacy

Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Laat het ons weten! Wij zien uw feedback als een kans om onze dienstverlening verder te verbeteren en waarderen de door u genomen moeite. Uw reactie kunt u het beste sturen naar customerservice@outvie.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk (uiterlijk na 1 werkdag) contact met u op.

Wij hebben in ons privacy statement onze voorwaarden opgenomen. Hierin kunt u lezen hoe wij met persoonsgegevens omgaan en tevens is het cookiebeleid hierin opgenomen.

 

Routebeschrijving Outvie (Regus Teleport Towers)

OUTVIE
Kingsfordweg 151
1043GR
AMSTERDAM
020-5805400


Route per auto
Neem vanaf de A9 de ringweg A10, en sla af bij S103.
Sla linksaf richting Haarlem/Halfweg.
Sla onmiddellijk rechtsaf en sla na 100 meter opnieuw rechtsaf de Arlandaweg op.
Sla bij Regus Teleport Towers rechtsaf. U heeft uw bestemming bereikt.

 

U kunt parkeren in de ondergelegen beveiligde parkeergarage. Daarnaast bevinden zich verschillende andere parkeerterreinen in de directe omgeving en zijn er voldoende (betaalde) parkeerplaatsen op de openbare weg.

 

Per Openbaar Vervoer
Tramlijn 19 stopt voor het gebouw.
Vanaf Station Sloterdijk: 5 tot 10 minuten lopen.
Neem uitgang Changiweg. Aan de rechterzijde de trap af. U loopt richting het Aristo gebouw. Vervolgens linksaf, langs het kantorencentrum. Voor u ziet u het belastingkantoor. Aan het einde van deze weg rechtsaf. U loopt rechtdoor en steekt de trambaan over.

 

Het gebouw links van u is het Regus Teleport Towers gebouw. Bij aankomst kunt u in de lobby van het gebouw de lift nemen naar de 13e etage.

Online Leeromgeving

Op onze website kunt u via ‘Mijn Leeromgeving‘ een account aanmaken. Verdere instructies voor het creëren van een account vindt u op diezelfde pagina.

Wanneer u een account heeft aangemaakt via Mijn Leeromgeving, ziet u alle trainingen waarvoor u zich heeft ingeschreven.

Via Mijn Leeromgeving in de navigatiebalk, kunt u inloggen in de digitale leeromgeving. Heeft u nog geen account? Volg dan eerst de stappen om een account aan te maken. Deze instructies vindt u op de beginpagina van Mijn Leeromgeving.

Via Mijn Leeromgeving kunt u aangeven dat u uw wachtwoord vergeten bent. Volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Coronabeleid

Outvie volgt de ontwikkelingen rondom Covid-19 op de voet en volgt hierin de regels van het RIVM. Outvie zal eventueel te nemen maatregelen van het RIVM overnemen om de gezondheid van bezoekers en medewerkers in acht te nemen. Om de meest actuele stand van zaken rondom ons Covid-19 beleid te beantwoorden, kunt u hier ons beleid vinden.

Meer informatie? Of wilt u persoonlijk advies?​

Wij zijn er om uw vragen te beantwoorden en u persoonlijk advies te geven.