Outvie winteractie: Kies uit Diner Cadeau bon of een VVV-cadeaukaart t.w.v. €50,-* Bekijk de actie.

IIR wordt Outvie

visual kennisbank

About us


Outvie, de nieuwe naam van IIR

‘IIR is per 1 januari verder gegaan onder de naam Outvie. Verbindend, networking, kwaliteit, excelleren en knowledge. Dát zijn de kernwoorden waar wij ons elke dag voor inzetten en als team aan werken. En precies deze kernwaarden zijn verbonden onze nieuwe naam: per 1 januari 2022 heten wij Outvie.’ Aan het woord is Ermelinda Vermeulen, managing director.

‘Naast onze naamsverandering wijzigt er verder niets. We blijven datzelfde betrouwbare, stabiele instituut dat producten en diensten van dezelfde kwaliteit aanbiedt. We creëren dezelfde verbindingen tussen professionals. En we zijn nog steeds wie we zijn. De enige verandering is de nieuwe naam’, aldus Ermelinda.

Overtreffen, uitblinken en voorbijstreven

‘Outvie staat letterlijk voor ‘overtreffen, voorbijstreven, uitblinken, winnen’ en dat is ook wat het voor ons betekent. Ons team heeft na een brainstormsessie voor deze naam gekozen. Die manier van werken past ook bij ons. We zijn sowieso een bedrijf dat steady en gedegen veranderingen doorvoert en dat altijd met een kijk naar de toekomst. Dat was al zo toen ik 16 jaar geleden bij IIR begon, waarna ik het bedrijf 6 jaar geleden kocht. 


En na deze periode onder de vlag van IIR actief te zijn geweest, waarin we al volledig zelfstandig waren, is het tijd om ook met een eigen gezicht en uitstraling op eigen benen te staan. Ik bén, samen met mijn collega’s, Outvie. Samen met mijn jonge, energieke team vinden we dit een goed moment om een gezonde blik op de toekomst te werpen. En de nieuwe bedrijfsnaam onderstreept dat. Deze past precies bij de kernwoorden die uit het team zelf komen.’

Deelnemer overtreft zichzelf

‘Natuurlijk grijpen we deze naamswijziging ook aan om kritisch naar onze huisstijl (brochures, logo, kleuren en website) te kijken. En daarnaast voeren we ook interne en externe verbeteringen door die het gemak voor de deelnemers vergroten. Het wordt allemaal nóg kwalitatiever. Het gevolg is dat de klant zichzelf kan overtreffen. 


Zo symboliseert de rode driehoek in ons nieuwe logo ook bewust de deelnemer. De driehoek staat naar buiten gericht, wat wil zeggen dat de deelnemer zichzelf overtreft door deel te nemen aan een opleiding of conferentie van Outvie.’



Outvie: ontmoet de beslissers uit de markt

‘Onze kwaliteit zie je terug in het delen van kennis en het ontwikkelen van netwerken en vaardigheden. Het volgen van een training of conferentie bij ons staat garant voor het ontmoeten van de beslissers uit de markt. Deelnemers leren veel van elkaar. We horen vaak terug hoe interessant en leerzaam men het vindt om professionals met eenzelfde rol, maar bij een andere organisatie te ontmoeten. Er is veel herkenbaarheid en gespreksstof onderling’, vervolgt Ermelinda. ‘Dat geldt overigens ook voor onze trainers en sprekers, vaak koplopers binnen hun vakgebied, die op een persoonlijke manier met deelnemers connecten.

 

 

Wat wij als erkend opleidingsinstituut doen is ook écht een vak: we zijn de oren en de ogen van de maatschappij binnen onze kennisgebieden finance, data, legal, privacy en industry. We volgen wat er gebeurt, bundelen deze kennis en willen mensen verder brengen in hun carrière. Ook intern hebben we daar focus op: ik werk graag met jonge mensen samen en leer ze hoe belangrijk focus op kwaliteit is, zodat ook zij zichzelf ontwikkelen en overtreffen. Precies waar Outvie voor staat.’

 

 

‘Ons streven is dat professionals na het volgen van een training of conferentie geïnspireerd en opgeladen naar hun werk gaan. Dat zij binnen hun bedrijf voorop lopen in hun vakgebied en daarmee zichzelf en hun organisatie verder ontwikkelen. En dat ze een volgende keer weer aan ons denken omdat de kennis en netwerken, die we delen, voor een professional ‘nééd to know’ zijn’, besluit Ermelinda.

Officieel erkend

Erkend opleidingsinstituut met meer dan 30 jaar ervaring in Nederland.

Gewaardeerd

Onze deelnemers en specialisten beoordelen ons gemiddeld met een 8.0!

Onafhankelijk

Wij kiezen onafhankelijk de beste sprekers en docenten en dus de beste cases.

Impact vergroten?
probeer InCompany

Naast de mogelijkheid van een individuele training bieden wij ook trajecten aan die op maat worden gemaakt voor uw organisatie. Bij een InCompany traject staat uw organisatie en opleidingsbehoefte centraal.

Securitisation Event sfeerimpressie
Hypotheken Event sfeerimpressie

Word Event Partner

Wij bieden u dé netwerkplek om kennis te delen en uw organisatie optimaal te profileren, voorafgaand of tijdens het event. Wilt u als partner deelnemen aan een van onze conferenties, Outvie biedt maatwerk sponsorshippakketten aan die u exposure bij uw doelgroep garanderen.

training-detail-sample-img-2

Kom werken bij Outvie

Bij Outvie heb je de mogelijkheid om je eigen toko te runnen, veel waardevolle contacten te ontmoeten en te werken aan geweldige evenementen. Wij geloven in gewoon doen, lef tonen en daarmee je eigen toegevoegde waarde maximaliseren.

Visual training geven

Kennis delen staat centraal

Veel van onze partners, docenten en sprekers schrijven regelmatig interessante artikelen. Dit kan een opiniestuk, vooruitblik, interview of vele andere vormen aannemen. Bezoek de kennisbank om binnen uw vakgebied de laatste actualiteiten te ontdekken.

Hypotheken Event sfeerimpressie

Word partner van Outvie

Met trainingen en conferenties verbindt Outvie professionals in Finance, Data, Legal, Privacy en Industry. Wij geloven in een nauwe samenwerking met onze eventpartners. Samen bepalen we hoe u maximaal kunt profiteren van alle communicatie rondom de conferentie.

Meer informatie? Of wilt u persoonlijk advies?​

Wij zijn er om uw vragen te beantwoorden en u persoonlijk advies te geven.

Outvie logo