Whitepaper: 5 tips om de opleiding van je dromen te volgen via je werkgever

Outvie Redactie

Outvie Redactie

Een opleiding volgen via je werkgever, is dat mogelijk en hoe krijg je dat voor elkaar? Dat je jezelf wilt blijven ontwikkelen staat als een paal boven water. Toch verloopt dat soms minder vanzelfsprekend dan je zou willen. Misschien vind je het lastig om dit via je werkgever bespreekbaar te maken? Of je doet dat wel, maar krijgt nul op rekest. Of je weet dat je jezelf wilt ontwikkelen maar twijfelt nog over de richting.

 

Jij wilt, als werknemer, zowel qua inhoud als qua lerend vermogen relevant blijven. Dat betekent, wanneer je dat door vertaalt naar de praktijk, dat je niet alleen vakinhoudelijk met een opleiding of training aan de slag zou moeten gaan, maar ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Toch kan het lastig zijn om een goede opleiding te vinden.

 

Opleiding volgen via werkgever

Een opleiding volgen terwijl je werkt, daar kan je als werknemer en werkgever beiden van profiteren. Het ontwikkelen van kennis over jouw vakgebied is belangrijk om je werkzaamheden nog beter uit te voeren. Voor je werkgever zitten er ook voordelen aan zoals: meer werkplezier, efficiënte en waardevolle kennis in huis te halen.

 

In dit whitepaper zetten we de feiten over het volgen van een opleiding via je werkgever helder voor je op een rijtje. En we geven je 5 bruikbare tips die je helpen om via je werkgever de opleiding van je keuze te mogen volgen. Zo leer je de tips om met een juiste voorbereiding en goede onderbouwing het gesprek aan te gaan.

 

Budget voor een opleiding volgen

Een opleiding volgen kost natuurlijk ook geld en een investering van tijd. Voor nog meer tips om opleidingsbudget vrij te krijgen bij je werkgever, lees ons eerder verschenen kennisbank artikel ’10 argumenten om opleidingsbudget vrij te krijgen bij uw baas’. Met de whitepaper en het artikel ben je helemaal voorbereidt om het volgen van een opleiding via je werkgever tot een succes te brengen.

Download de whitepaper

Share